Įspūdingasis Pagramančio regioninis parkas

Šiltą ir gražų spalio dvyliktosios penktadienį Vitės progimnazijos  ir Moksleivių saviraiškos centro floristikos būrelių mokiniai lankėsi Pagramančio regioniniame parke (Tauragės raj.).

Pažintinę ekskursiją po parką vedė kultūrologė Lina Misiulytė. Jos metu susipažinome su regioninio parko lankytojų centru, kuris įsikūręs nuostabiame gamtos prieglobstyje – Akmenos ir Jūros upių santakoje.Čia taip pat susipažinome su Pietų Žemaitijos krašto etnografiniu darželiu, prisiskynėme įvairiausių rudeninių gėlių ir pasidarėme puokščių.

Kadangi išskirtinis Pagramančio parko slėnių bruožas kabantys tiltai, jungiantys upių krantus-  teko ir juos išbandyti.

Netoli Jūros upės aplankėme 16 m. aukščio ir 6,3 m. pločio Gudlaukio ąžuolą, kuriam jau per 600 metų. Bandėme jį apkabinti.O didžiausias atradimas – tai didžiulė drevė, kurioje gali tilpti net keli žmonės.

Didelį įspūdį paliko Pagramančio piliakalnis, nuo kurio atsivėrė nuostabus vaizdas į Pagramančio miestelį. Po to keliavome link Pagramančio atodangos – skardžio kairiajame Akmenos krante. Atodangos aukštis 31m, o ilgis 203 metrai. Įspūdingas reginys! Tai lyg atversta ledynmečių knyga.

Keliaudami džiaugėmės nuostabiu kraštovaizdžiu, nukritusių lapų gausa, šiugždesiu ir spalvomis.Po to vykome į poilsiautojų pamėgtą „Lakštingalų slėnį, ten pramogavome. Pailsėję, 900 m. keliavome Akmenos pažintiniu taku. Akmenos upės pakrantėje radome nuostabių augalų – paprastųjų ir vandeninių mėtų.

Mūsų aplankyti Pagramančio regioninio parko siūlomi  objektai – tai gamtinės ir kultūrinės vertybės, kurias verta aplankyti rudenį. Ačiū „auksiniam“ rudeniui už nuostabias spalvas ir šilumą!