2020 m. MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
Stiprieji mokyklos veiklos aspektai:2.1.3. Orientavimasis į mokinių poreikius. Raktiniai žodžiai: pagalba mokiniui
2.1.2. Ugdymo planai ir tvarkaraščiai. Raktiniai žodžiai: kontekstualumas
2.2.2. Ugdymo organizavimas. Raktiniai žodžiai: integralumas, įvairovė4.2.3. Mokyklos tinklaveika. Raktiniai žodžiai: atvirumas, prasmingumas
4.3.2. Nuolatinis profesinis tobulėjimas. Raktiniai žodžiai: reiklumas sau, atkaklumas ir nuoseklumas
Tobulintini mokyklos veiklos aspektai:
2.4.2. Mokinių įsivertinimas. Raktiniai žodžiai: įsivertinimas kaip savivoka
2.3.1. Mokymasis. Raktiniai žodžiai: savivaldis mokymasis
2019 m. MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
Stiprieji mokyklos veiklos aspektai:
- Mokyklos pasiekimai ir pažanga (1.2.2) Raktiniai žodžiai: Atskaitomybė.
- Orientavimasis į mokinių poreikius (2.1.3.) Raktiniai žodžiai: Pagalba mokiniui.
- Ugdymas mokyklos gyvenimu (2.3.2) Raktiniai žodžiai: Santykiai ir mokinių savijauta; Narystė ir bendrakūra; Veiklos įvykiai ir nuotykiai; Darbinga tvarka.
- Lyderystė (4.1.2) Raktiniai žodžiai: Lyderystė mokymuisi; Įsipareigojimas susitarimams.
- Veikimas kartu (4.2.1) Raktiniai žodžiai: Bendradarbiavimo kultūra.
- Perspektyva ir bendruomenės susitarimai (4.1.1.) Raktiniai žodžiai: Optimalus išteklių pasiskirstymas; Sprendimų pagrįstumas, tobulinimo kultūra.
Tobulintini mokyklos veiklos aspektai:
- Orientavimasis į mokinių poreikius (2.1.3.) Raktiniai žodžiai: Poreikių pažinimas; Gabumų ir talentų ugdymas.
- Ugdymo (si) organizavimas (2.2.2.) Raktiniai žodžiai: Diferencijavimas, individualizavimas, suasmeninimas.
2018 m. MOKYKLOS VEIKLOS ĮSIVERTINIMO metu išskirtos stipriosios ir tobulintinos mokyklos veiklos sritys:
Stiprieji mokyklos veiklos aspektai:
1. Orientavimasis į mokinių poreikius (2.1.3.) Raktiniai žodžiai: Poreikių pažinimas, Pagalba mokantis
2. Nuolatinis profesinis tobulėjimas. (4.3.2.) Raktiniai žodžiai: Reiklumas sau.
3. Ugdymo planai ir tvarkaraščiai ( 2.1.2.) Raktiniai žodžiai: Tarakarščių patogumas mokiniams, Planų naudingumas.
4. Veikimas kartu (4.2.1) Raktiniai žodžiai: Bendradarbiavimo kultūra
5. Perspektyva ir bendruomenės susitarimai (4.1.1) Raktiniai žodžiai: Optimalus lėšų paskirstymas
Tobulintini mokyklos veiklos aspektai:
1. Mokinio pasiekimais ir pažanga (1.2.1.) Raktiniai žodžiai: Pažangos pastovumas, pasiekimų asmeniškumas
2. Mokymosi patirtys (1.1.1.) Raktiniai žodžiai: Savivaldumas. Konstruktyvumas
2017–2018 M. M. (2018 M.)
ĮSIVERTINIMO IR PAŽANGOS ANKETOS DUOMENYS
Mokyklų pažangos įsivertinimo anketos klausimai remiasi į Lietuvos pažangos strategiją „Lietuva 2030“, Valstybinę švietimo 2013–2022 metų strategiją bei Geros mokyklos koncepciją.
Pagrindiniai ir pageidaujami mokyklos veiklos rezultatai – mokinių asmenybės branda, individualias galimybes atitinkantys ugdymo(si) pasiekimai ir nuolatinė ugdymo(si) pažanga.
5 aukščiausios Vaikų apklausos vertės:
Man yra svarbu mokytis 3,7
Mokykloje esame skatinami bendradarbiauti 3,5
Mokytojai man padeda pažinti gabumus ir polinkius 3,4
Mano mokykloje atsižvelgiama į kiekvieno mokinio nuomonę, apsvarstomi teikiami siūlymai 3,3
Man įdomi ir prasminga organizuojama socialinė ir visuomeninė veikla 3,3
5 aukščiausios Tėvų apklausos vertės:
Mokykloje esame skatinami bendradarbiauti 3,4
Per paskutinius 2 mėnesius mano vaikas iš kitų mokinių nesijuokė, nesišaipė 3,4
Mokykla skatina mokinius būti aktyviais mokyklos gyvenimo kūrėjais 3,4
Aš esu įtraukiamas į vaiko mokymosi sėkmių aptarimus 3,3
Man įdomi ir prasminga organizuojama socialinė ir visuomeninė veikla 3,3