Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas

 

2018 m. MOKYKLOS VEIKLOS ĮSIVERTINIMO metu išskirtos stipriosios ir tobulintinos mokyklos veiklos sritys:

Stiprieji mokyklos veiklos aspektai:
1. Orientavimasis į mokinių poreikius (2.1.3.) Raktiniai žodžiai: Poreikių pažinimas, Pagalba mokantis
2. Nuolatinis profesinis tobulėjimas. (4.3.2.) Raktiniai žodžiai: Reiklumas sau.
3. Ugdymo planai ir tvarkaraščiai ( 2.1.2.) Raktiniai žodžiai: Tarakarščių patogumas mokiniams, Planų naudingumas.
4. Veikimas kartu (4.2.1) Raktiniai žodžiai: Bendradarbiavimo kultūra
5. Perspektyva ir bendruomenės susitarimai (4.1.1) Raktiniai žodžiai: Optimalus lėšų paskirstymas

Tobulintini mokyklos veiklos aspektai:
1. Mokinio pasiekimais ir pažanga (1.2.1.) Raktiniai žodžiai: Pažangos pastovumas, pasiekimų asmeniškumas
2. Mokymosi patirtys (1.1.1.) Raktiniai žodžiai: Savivaldumas. Konstruktyvumas

2017–2018 M. M. (2018 M.)
ĮSIVERTINIMO IR PAŽANGOS ANKETOS DUOMENYS

Mokyklų pažangos įsivertinimo anketos klausimai remiasi į Lietuvos pažangos strategiją „Lietuva 2030“, Valstybinę švietimo 2013–2022 metų strategiją bei Geros mokyklos koncepciją.
Pagrindiniai ir pageidaujami mokyklos veiklos rezultatai – mokinių asmenybės branda, individualias galimybes atitinkantys ugdymo(si) pasiekimai ir nuolatinė ugdymo(si) pažanga.

5 aukščiausios Vaikų apklausos vertės:
Man yra svarbu mokytis 3,7
Mokykloje esame skatinami bendradarbiauti 3,5
Mokytojai man padeda pažinti gabumus ir polinkius 3,4
Mano mokykloje atsižvelgiama į kiekvieno mokinio nuomonę, apsvarstomi teikiami siūlymai 3,3
Man įdomi ir prasminga organizuojama socialinė ir visuomeninė veikla 3,3

5 aukščiausios Tėvų apklausos vertės:
Mokykloje esame skatinami bendradarbiauti 3,4
Per paskutinius 2 mėnesius mano vaikas iš kitų mokinių nesijuokė, nesišaipė 3,4
Mokykla skatina mokinius būti aktyviais mokyklos gyvenimo kūrėjais 3,4
Aš esu įtraukiamas į vaiko mokymosi sėkmių aptarimus 3,3
Man įdomi ir prasminga organizuojama socialinė ir visuomeninė veikla 3,3