Even jei nekalbate itališkai, žinote šį žodį bella. “Ciao, Bella”, “bella donna“ ir „la bella vita“, yra įprasta anglofonų kalbos dalis. Žodis pažodžiui verčiamas kaip „gražus“, o italai jį vartoja daug dažniau savo kasdienėje kalboje, nei galima tikėtis.
„Žodį gražus vartojame kitaip nei bet kas kitas“, – sako Davide Bollati, Davines grupės, ikoninio italų grožio prekės ženklo Davines plaukų priežiūros ir „Comfort Zone“ odos priežiūros prekės ženklo, savininkas ir pirmininkas. Jis pabrėžia, kad italų kalba vartojamas žodis „bella“ apibūdinti dienai, įvykiui, jausmui ar asmenybei. Aš pats tai pastebėjau, tiesiog stebėdamas pokalbius, kai lankydamasis Davines miestelyje Parmoje bandžiau (silpnai) pasiimti dar italų.
Bollati pabrėžia, kad pagrindinis požiūris į grožį – tiek italų kalba ir kultūra – tai ne estetika. Grožis, pasak Bollati, yra sulėtinti tempą, mėgautis kelione ir gyventi laimingą bei prasmingą gyvenimą. „Bet kokia prasmė, – teigia jis, – iš SPA procedūrų, savęs priežiūros ir estetinės naudos, jei pasaulis griūva lauke?
Štai kodėl Bollati nerasite evangelizuojančio jo verslo sukurtus šampūnus, serumus ir plaukų dažymo produktus. Panašu, kad jam nerūpi, ar masinė rinka žino apie išskirtinę odos priežiūrą ar įspūdingą plaukų priežiūrą – jis mieliau kalbėtų apie aplinką. Jo dėmesys sutelktas į planetą… kuriant a bella terra.
Pirmenybė teikiama tvarumui ir skaidrumui
Kaip prekės ženklai, Davines ir Comfort Zone perėmė Bollati viziją į kiekvieną savo verslo aspektą. Tvarumas, biologinė įvairovė, atsinaujinantis žemės ūkis ir socialinės iniciatyvos yra visų jų sprendimų priešakyje. Nedažnai galite išsiplauti plaukus ar pasitepti drėkinamuoju kremu ir žinoti, kad pirkinys padarė kažką galingo planetai… bet būtent taip ir nutinka šiai įmonei ir jos gaminiams.
Būdama sertifikuota „B Corp“ nuo 2016 m., „Davines“ komanda dešimtmečius tobulino prekės ženklo gamybą, tiekimo grandinę, darbo praktiką ir kai kuriuos. Kad gautų šį sertifikatą, Davinesas „savanoriškai atitiko aukščiausius socialinio ir aplinkosaugos veiksmingumo standartus“… ir tai nėra lengvata gauti (ir išlaikyti, bet kasmet turi tobulėti, kad išlaikytum savo statusą). Šiuo metu „B Corp“ sertifikuotas tik 61 grožio prekės ženklas. „Weleda“, „Osea“, „Sunday Riley“ ir „Typology“ yra keletas mažų saujelių, kurias atpažinsite organizacijos svetainėje.
Bendradarbiaudama su Rodale institutu, Pensilvanijoje įsikūrusiu ne pelno siekiančiu institutu, finansuojančiu regeneracinio ekologinio žemės ūkio tyrimus, Davinesas padeda skatinti regeneracinį žemės ūkį, išplečiant jį už „maisto ir skaidulų“ ir į grožio bei asmens priežiūros pasaulį. Pradinė Rodale misija yra „Sveikas dirvožemis = sveikas maistas = sveiki žmonės“. Davinesas iš esmės pasakė: „Taip, ir sveika dirva = sveika oda ir plaukai = sveiki žmonės.
„Kokia prasmė iš SPA procedūrų, savęs priežiūros ir estetinės naudos, jei lauke pasaulis griūva?“ – Davidas Bollati, „Davines“ generalinis direktorius
Didžioji dalis to vyksta per švietimą, įgalinant Viduržemio jūros regiono ūkininkus ir rodant pavyzdį dideliame universiteto miestelio ūkyje prekės ženklo būstinėje (apima 24 akrų arba apie 18 futbolo aikščių). Minėtame miestelyje taip pat yra anglies dioksido atžvilgiu neutralus kaimas, mokslinis sodas ir restoranas, taip pat Davines laboratorija, gamybos ir pakavimo centrai bei įmonių biurai. Kartu Davinesas ir Rodale institutas nori padėti padidinti ekologinių ūkių skaičių Viduržemio jūros regione, kartu „į asmens priežiūros produktus įtraukdami regeneracinį ekologinį tiekimą“ (taip paveikdami plataus vartojimo prekių tiekimo grandinę ir pagerindami likusius ūkius). pramonė) ir tyrinėja „dirvožemio būklę, derlių, ekonominius modelius ir kt.
Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į prekės ženklo pagrindinę bazę. Davines yra įsikūręs viename iš pagrindinių Europos maisto centrų: Parmoje (pagalvokite: parmigiano reggiano, prosciutto di parma). Naujoviškas žemės ūkis šiame regione gali turėti didžiulį poveikį ne tik grožio pramonei, bet ir planetos būklei bei mūsų pasaulinei maisto tiekimui. Italija jau turi dvigubai daugiau (procentais) ekologinio ūkininkavimo, palyginti su Prancūzija ir Vokietija, ir kuria precedentą, kaip galime geriau pasirūpinti planeta ir savo kūnu.
Vaikščiodamas po Europos regeneracinio organinio centro (EROC) teritoriją su mokslinių tyrimų direktoriumi ir žemės ūkio ekspertu Dario Fornara, PhD, man teko pamatyti planetos sveikatos ir odos sveikatos paraleles. Sveikas dirvožemis, kaip aiškina Fornara, geriau sulaiko drėgmę; Paprastai galite suprasti, kad žemė yra prastos sveikatos būklės, jei ji negali išlaikyti vandens. Tas pats pasakytina apie odą; kai mūsų oda yra pažeista (ypač barjerinė sveikata), ji taip pat negali išlaikyti tinkamo drėgmės lygio. Nieko apie tai nežinojau, kai po SPA veido priežiūros nusipirkau „Comfort Zone“ drėkinamąjį kremą.
‘festina lente’ požiūris į grožį
„Mes nesinaudojame nuorodomis“, – sako Bollati, kuris pabrėžia, kad betarpiškumo ir momentinio pasitenkinimo troškimas yra (suvokiamas) Amerikos bruožas. „Tai geriau ilgainiui… sveikatai, planetai“. Tai iliustruodamas jis pasidalino su manimi lotyniška fraze: „festìna lente“. Bollati sako, kad tai reiškia „lėtai skubėti“ ir yra Davineso požiūrio pavyzdys.
Prekės ženklo produktais reikia mėgautis lėtai, nuraminti kūną ir protą – kartu su veiksmingomis odos ir plaukų priežiūros sudedamosiomis dalimis suteikiama didelė dozė savęs priežiūros. Šie produktai kuriami apgalvotai, lėtai ir apgalvotai, siekiant užtikrinti, kad viskas nuo pakavimo ir pristatymo iki aromatinių augalinių ingredientų auginimo būtų ne tik palaikanti, bet ir regeneruojanti.
Gali būti sunku šias iniciatyvas pritaikyti estetiškai pagrįstai rinkai, ypač grožio vartotojams, ieškantiems į rezultatus orientuotų produktų. Dėl savo prigimties neįvertinto europietiško pobūdžio gaminiai nebūtinai šaukia ekologiškumo nuo stogų. Vartotojų patirtis vis dar yra prabangi – spalvos, pakuotė, pojūtis, kvapas ir (taip) rezultatai leidžia jaustis žavingai ir nuostabiai, bet galbūt nė vienas išmintingesnis dėl to, kas vyksta užkulisiuose.
Tačiau naujesni „žalių“ ir „švarių“ prekių ženklų akcentavimas ir kolektyvinis vartotojų sąmonės pabudimas (bent jau JAV) yra daug žadantis. Čia taip pat gali atsirasti žalias plovimas… ir gali tapti dar sudėtingesniu būti sąmoningam vartotojui. Tačiau čia Davines ir Comfort Zone autentiškai spindi labiausiai.
Poveikio išplėtimas
Savo ruožtu Davinesas eina pėsčiomis, kad paskatintų vartotojus paspartinti. 2023 m. yra antrieji kampanijų „Mes išlaikome grožį ir augame gražiai“ metai. Prekės ženklas siekia sudominti savo salonų ir SPA klientus, taip pat tiesioginius vartotojus (sveiki, kolegos pirkėjai internetu). Žemiškas garsios prancūzų šokėjos Fanny Sage pasirodymas, lietaus maitinamas medvilninis krepšys ir metinė 50 000 eurų auka Rodale institutui – tai „sėklos“, kurias prekės ženklas sėja į visuomenės sąmonę (suprask?!), siekdamas įkvėpti ir kurstyti. tam tikras planetinis sąmoningumas.
„Mes norime būti…